Skip to content

Commit

Permalink
Merge pull request #3967 from ZB333ZB/master
Browse files Browse the repository at this point in the history
Add RU/EN descriptions per patch. Temp incompat w/ Revolus.WhatsMissing
  • Loading branch information
TheLoneTec authored Nov 5, 2024
2 parents 0c4587b + 54fa193 commit fd08ff0
Showing 1 changed file with 37 additions and 14 deletions.
51 changes: 37 additions & 14 deletions Mods/ZB333ZB's Patches/About/About.xml
Original file line number Diff line number Diff line change
Expand Up @@ -17,18 +17,41 @@
<li>Dubwise.DubsBadHygiene</li>
<li>Dubwise.Rimefeller</li>
<li>multilangcolorfultraits.pirateby</li>
<li>LWM.DeepStorage</li>
<li>falconne.BWM</li>
</loadAfter>
<description>RU
Сборник фиксов:
* Разрушенные полы помечаются на постройку если они были сломаны в результате сейсмической активности.
* Добавлена новая кнопка "Все двери" для копирования текущих настроек дверного замка на все двери в поселении.
* Добавлена новая кнопка для показа водной сетки на карте.
* Добавлена новая кнопка для показа нефтяной сетки на карте.

EN
A collection of fixes:
* Broken Floors are marked as auto-rebuildable if they've been destroyed by seismic activity.
* Added new button "All Doors" for applying door lock settings for all colony doors in current map.
* Added new button for toggling water and deep water grid on Map.
* Added new button for toggling oil and deep oil grid on Map.</description>
</ModMetaData>
<incompatibleWith>
<li>Revolus.WhatsMissing</li>
</incompatibleWith>
<description><![CDATA[<color=#d3c87a><size=24>[RU]</size></color>
<color=#d37a86><size=20>Сборник патчей</size></color>
<color=#7ab2d3>ApplyToAllDoors</color>: в настройках дверного замка добавляет кнопку, которая позволяет применить настройки из текущего таба для всех дверей колонии
<color=#7AB2D3>AutoRebuildTerrainOnSeismicActivity</color>: разрушаемый terrain при Seismic Activity теперь ставиться на автопостройку. Для эффекта должна быть активна галка Автопостройка и terrain находиться в домашней зоне
<color=#7AB2D3>EnhancedDefSelector</color>: заменяет лаганый список доступных def в виде floatmenu в редакторе сценария на фиксированное окно со встроенным списком
<color=#7AB2D3>StorageSelector</color>: в Bill Config Dialogue поддержка DeepStorage storages на равне со stockpiles. Заменяет ванильные кнопки "Взять из" и "Отнести на" на кастомные. Добавляет попап окно со встроенным поиском для выбора из доступных storages/stockpiles. Tooltip над каждым storage/stockpile в списке позволяет узнать их метрики. StorageSelector видет все stockpiles/storages независимо от их фильтров на предметы. В случае несоответствия фильтров target storage и bill's продукции пешка кладет продукцию на пол. Присутствуют сообщения, уведомляющие игрока о подобных случаях.
<color=#7AB2D3>ToggleDBHGridsPatch</color>: добавляет WidgetRow иконку для отображения сеток воды из Dubs Bad Hygiene. Отображение глубокой воды требует изучения соответствующей технологии
<color=#7AB2D3>ToggleRimefellerGridsPatch</color>: добавляет WidgetRow иконку для отображения сеток нефти из Rimefeller. Отображение каждой из сеток требует изучения соответствующей технологии
<color=#d3c87a><size=24>[EN]</size></color>
<color=#d37a86><size=20>A collection of patches</size></color>
<color=#7ab2d3>ApplyToAllDoors</color>: adds a button in door lock settings that allows applying settings from the current tab to all colony doors
<color=#7AB2D3>AutoRebuildTerrainOnSeismicActivity</color>: destroyed terrain during Seismic Activity is now set for auto-rebuild. For this to work, Auto-rebuild must be enabled and terrain must be in home zone
<color=#7AB2D3>EnhancedDefSelector</color>: replaces the laggy float menu list of available defs in the scenario editor with a fixed window with built-in list
<color=#7AB2D3>StorageSelector</color>: adds DeepStorage support in Bill Config Dialogue on par with stockpiles. Replaces vanilla "Take from" and "Deliver to" buttons with custom ones. Adds a popup window with built-in search for selecting from available storages/stockpiles. Tooltip over each storage/stockpile in the list shows their metrics. StorageSelector sees all stockpiles/storages regardless of their item filters. In case of mismatch between target storage filters and bill's products, pawn drops products on the floor. Messages are present to notify player about such cases.
<color=#7AB2D3>ToggleDBHGridsPatch</color>: adds a WidgetRow icon to display water grids from Dubs Bad Hygiene. Deep water grid display requires researching the corresponding technology
<color=#7AB2D3>ToggleRimefellerGridsPatch</color>: adds a WidgetRow icon to display oil grids from Rimefeller. Display of each grid requires researching the corresponding technology]]></description>
</ModMetaData>

0 comments on commit fd08ff0

Please sign in to comment.