-
Notifications
You must be signed in to change notification settings - Fork 126
New issue
Have a question about this project? Sign up for a free GitHub account to open an issue and contact its maintainers and the community.
By clicking “Sign up for GitHub”, you agree to our terms of service and privacy statement. We’ll occasionally send you account related emails.
Already on GitHub? Sign in to your account
Debug branch for debugging purpose. #278
base: master
Are you sure you want to change the base?
Conversation
Usage: add in halflife.fgd: ``` @PointClass base(Targetname) = trigger_command : "Trigger: Command" [ netname(string) : "NetName" ] ``` After creating the trigger_command point entity, you give it a name and NetName for console command. After that, create a brush with trigger_multiple and in target specify the name of the entity of your trigger_command.
Мы у себя собираемся это делать для регрессионных тестов. Делать скриншоты и сравнивать их потом скриптом своим. |
this and future special testing entities can go to specific enginedebugtools branch, probably |
@nekonomicon я не видел этого бранча. Думал здесь вообще нет. Оно не гуглится нихрена (я искал). |
Думаю разница есть и может даже стоит сделать отдельный SF-флаг для клиента/сервера для унификации. |
Спирит ещё не подходит по причине не полной совместимости с оригинальным сдк (например масштабирует cycler модели через ключ scale когда хлсдк нет), более того на уровнях с вагончиком сломана логика поезда, после перехода уровней вагончик замирает. Я не знаю надо ли создать задачку под это (сломанный поезд). |
Нет, баг с вагончиком - особенность оригинального спирита. |
Added trigger_command for debugging purpose.
Usage: add in halflife.fgd:
After creating the trigger_command point entity,
you give it a name and NetName for console command.
After that, create a brush with trigger_multiple
and in target specify the name of the entity of your trigger_command.