-
Notifications
You must be signed in to change notification settings - Fork 9
/
ru-RU.toml
234 lines (229 loc) · 13.4 KB
/
ru-RU.toml
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
181
182
183
184
185
186
187
188
189
190
191
192
193
194
195
196
197
198
199
200
201
202
203
204
205
206
207
208
209
210
211
212
213
214
215
216
217
218
219
220
221
222
223
224
225
226
227
228
229
230
231
232
233
234
# This is what will be displayed ingame when someone types into the bot's channel
# PLACEHOLDERS:
# %user% - The username
# %id% - The user ID
# %msg% - The message
ingame_discordMessage = "§6[§5DISCORD§6]§r <%user%> %msg%"
# This is what will be displayed ingame when someone sends an reply into the bot's channel
# PLACEHOLDERS:
# %user% - The username
# %id% - The user ID
# %msg% - The reply message
# %ruser% - The username of the message that got the reply
# %rmsg% - The replied message
ingame_discordReplyMessage = "§6[§5DISCORD§6]§r §a%user%§r ответил §3%ruser%§r: %msg%"
# Message shown when hovering over the username of an discord message
# PLACEHOLDERS:
# %user% - The username/nickname (Someone123)
# %user#tag% - The username with tag (someone#0001)
# %id% - The user ID
#
# NOTE: using an @ here can cause ping sounds ingame
discordUserHover = "§3Discord пользователь %user#tag%\n§a нажмите, чтобы упомянуть"
# This message will edited in / sent when the server finished starting
serverStarted = "Сервер запущен!"
# Message to show while the server is starting
# This will be edited to SERVER_STARTED_MSG when webhook is false
serverStarting = "Сервер запускается..."
# This message will be sent when the server was stopped
serverStopped = "Сервер остановлен!"
# The message to print to discord when it was possible to detect a server crash
serverCrash = "Обнаружен краш сервера :thinking:"
# Gets sent when an player joins
#
# PLACEHOLDERS:
# %player% - The player's name
playerJoin = "%player% зашёл"
# Gets sent when an player leaves
#
# PLACEHOLDERS:
# %player% - The player's name
playerLeave = "%player% вышел"
# Gets sent when an player dies
#
# PLACEHOLDERS:
# %player% - The player's name
# %msg% - The death message
playerDeath = "%player% %msg%"
# Message sent instead of playerLeave, when the player times out
#
# PLACEHOLDERS:
# %player% - The player's name
playerTimeout = "%player% потерял соединение!"
# Gets sent when an player finishes an advancement
# Supports MulitLined messages using \n
#
# PLACEHOLDERS:
# %player% - The player's name
# %name% - The advancement name
# %desc% - The advancement description
advancementMessage = "%player% получил ачивку **%name%**\n_%desc%_"
# The chat message in discord, sent from an player in-game
#
# PLACEHOLDERS:
# %player% - The player's name
# %msg% - The chat message
discordChatMessage = "%player%: %msg%"
# Sent to a player when someone reacts to his messages
# PLACEHOLDERS:
# %name% - (Nick-)Name of the user who reacted (format: 'SomeNickName')
# %name2% - Name of the user who reacted with discord discriminator (format: 'SomeName#0123')
# %msg% - Content of the message which got the reaction
# %emote% - The reacted emote
reactionMessage = "§6[§5DISCORD§6]§r§7 %name% отреагировал на ваше сообщение \"§9%msg%§7\" эмоцией '%emote%'"
# Message shown for attachments
attachment = "Вложение"
# Message shown for stickers
sticker = "Стикер"
# Header for Embeds
embed = "Embed"
# Message shown for embed images
embedImage = "Изображение"
# Message shown for embed messages
embedMessage = "Сообщение"
# Hover message for the bot tag ingame
bot = "Этот пользователь бот"
# Strings about the discord commands
[commands]
# Shown in console when trying to use the discord command
ingameOnly = "Эта команда может быть выполнена только в игре"
# Shown when successfully reloading the config file
configReloaded = "Конфигурация перезагружена!"
# Shown when an subcommand is disabled
subcommandDisabled = "Эта подкоманда отключена!"
# Message sent when user does not have permission to run a command
noPermission = "У вас нет разрешения на выполнение этой команды!"
# Message sent when an invalid command was typed
#
# PLACEHOLDERS:
unknownCommand = "Неизвестная команда, попробуйте `/help` для получения списка команд"
# Message if a player provides less arguments than required
notEnoughArguments = "Недостаточно аргументов"
# Message if a player provides too many arguments
tooManyArguments = "Слишком много аргументов"
# Message if a player can not be found
#
# PLACEHOLDERS:
# %player% - The player's name
playerNotFound = "Не удалось найти игрока \"%player%\""
# The message for 'list' when no player is online
cmdList_empty = "Никто сейчас не играет..."
# The header for 'list' when one player is online
cmdList_one = "Один игрок онлайн:"
# The header for 'list'
# PLACEHOLDERS:
# %amount% - The amount of players online
cmdList_header = "Онлайн сейчас %amount%:"
# Header of the help command
cmdHelp_header = "Ваши доступные команды в этом канале:"
# Message sent when ignoring Discord messages
commandIgnore_ignore = "С этого момента вы игнорируете сообщения Discord!"
# Message sent when unignoring Discord messages
commandIgnore_unignore = "С этого момента вы больше не игнорируете сообщения Discord!"
# Message sent when using the uptime command
#
# PLACEHOLDERS:
# %uptime% - Uptime in uptime format, see uptimeFormat
cmdUptime_message = "Сервер работует уже %uptime%"
# The format of the uptime command
# For more help with the formatting visit https://commons.apache.org/proper/commons-lang/apidocs/org/apache/commons/lang3/time/DurationFormatUtils.html
uptimeFormat = "dd 'days' HH 'hours' mm 'minutes'"
# Shows when running slash commands as command response
executing = "Выполняю..."
# Command argument description for the linkcheck command's Discord user parameter
cmdLinkcheck_userargDesc = "Пользователь discord для проверки"
# Command argument description for the linkcheck command's minecraft player parameter
cmdLinkcheck_mcargDesc = "UUID или ник игрока в minecraft для проверки"
# Sent when checked user is not linked
cmdLinkcheck_notlinked = "Эта учетная запись не связана!"
#
cmdLinkcheck_discordAcc = "Discord-Account: "
cmdLinkcheck_minecraftAcc = "Minecraft Account: "
cmdLinkcheck_cannotGetPlayer = "Ошибка при получении информации об игроке! Возможно, вы использовали неверный ник / UUID"
cmdSett_key = "Destination settings key"
cmdSett_val = "Settings value"
cmdSett_set = "Change an setting"
cmdSett_get = "Retrieve an setting value"
# Command descriptions
[commands.descriptions]
settings = "Позволяет редактировать ваши личные настройки"
uptime = "Отображает время безотказной работы сервера"
help = "Отображает список всех команд"
list = "Список всех игроков, которые в данный момент онлайн"
link = "Связывает вашу учетную запись Discord с вашей учетной записью Minecraft"
whitelist = "Вносит вас в белый список на сервере, связавшись с Discord"
linkcheck = "Показывает информацию о связанном пользователе discord или minecraft игроке"
# Strings about the account linking feature
[linking]
# Sent to the user when he linked his discord successfully
# PLACEHOLDERS:
# %player% - The in-game player name
linkSuccessful = "Ваша учетная запись теперь связана с %player%.\nВоспользуйся /settings для просмотра и установки некоторых пользовательских настроек"
# Sent to the user when linking fails
linkFailed = "Ошибка привязки учетной записи"
# Sent when an already linked user attempts to link an account
# PLACEHOLDERS:
# %player% - The in-game player name
alreadyLinked = "Ваша учетная запись уже связана с %player%"
# Sent when attempting to use personal commands while not linked
# PLACEHOLDERS:
# %method% - The currently enabled method for linking
notLinked = "Ваша учетная запись не связана! Сначала свяжите его с помощью %method%"
# Message of the link method in whitelist mode
# Used by %method% placeholder
linkMethodWhitelistCode = "Подключитесь к серверу, а затем напишите там команду `/link <whitelist-code>`"
# Message of the link method in normal mode
# Used by %method% placeholder
linkMethodIngame = "`/discord link` в игре"
# Sent when attempting to whitelist-link with an non uuid string
# PLACEHOLDERS:
# %arg% - The provided argument
link_argumentNotUUID = "Аргумент \"%arg%\" не является допустимым UUID или именем."
# Sent when attempting to link with an unknown number
invalidLinkNumber = "Недопустимый номер ссылки!"
# Sent when attempting to link with an invalid number
linkNumberNAN = "Это не число!"
# Message shown to players who are not whitelisted using discord
# No effect if discord whitelist is off
notWhitelistedCode = "§cВас нет белом списке.\nЗагляните в сервер discord для получения дополнительной информации\nhttps://discord.gg/someserver\nВаш Whitelist-Code: §6%code%"
# Message shown to players who are whitelisted using discord but don't have the required role anymore
# No effect if discord whitelist is off
notWhitelistedRole = "§cВы внесены в белый список, но для присоединения вам нужна роль что бы присоедениться.\nЗагляните в сервер discord для получения дополнительной информации"
# Sent when trying to link without an required role
link_requiredRole = "У вас должна быть роль, чтобы использовать это"
# Sent when trying to link as an non-member
link_notMember = "Вы не являетесь участником Discord-сервера, на котором работает этот бот!"
# Sent to the user when he linked his discord successfully
# PLACEHOLDERS:
# %name% - The linked discord name
# %name#tag% - The linked discord name with tag
linkSuccessfulIngame = "Ваша учетная запись теперь связана с пользователем discord %name#tag%"
# Message shown to players who want to link their discord account ingame
#
# PLACEHOLDERS:
# %num% - The link number
linkMsgIngame = "Send this command to the server channel to link your account: /link %num%\nThis number will expire after 10 minutes"
# Shown when hovering over the link message
hoverMsg_copyClipboard = "Нажмите, чтобы скопировать команду в буфер обмена"
# Strings about the personal settings feature
[personalSettings]
# Message for getting an setting's value
personalSettingGet = "Значение этого параметра равно `%bool%`"
# Sent when user sucessfully updates an prersonal setting
settingUpdateSuccessful = "Настройки успешно обновлены!"
# Header of the personal settings list
personalSettingsHeader = "Список настроек пользователя:"
# Error message when providing an invalid personal setting name
invalidPersonalSettingKey = "`%key%` не является допустимой настройкой!"
settingsCommandUsage = "Usages:\n\n/settings - перечисляет все доступные ключи\n/settings get <key> - Возвращает текущее значение настроек\n/settings set <key> <value> - Устанавливает значение настроек"
# Sent when setting an personal setting fails
settingUpdateFailed = "Не удалось установить значение :/"
# Sent when attempting to change an blacklisted setting
settingUpdateBlocked = "Владелец сервера отключил изменение этого параметра"
# Descriptions of the settings
[personalSettings.descriptons]
ignoreDiscordChatIngame = "Включите, если хотите ли вы игнорировать чат discord внутриигровой"
useDiscordNameInChannel = "Должен ли бот отправлять сообщения, используя ваш ник в discord и аватар вместо вашего игрового имени и скина?"
ignoreReactions = "Включите, если хотите ли вы игнорировать реакции discord в игре"
pingSound = "Включить/Выключить звук пинга в игре"
hideFromDiscord = "Установив для этого значение true, вы скроете все ваши сообщения minecraft в discord"